Home > De la lume adunate si-napoi la lume date > Povestea vacantelor de sarbatori – in Info TVR

Povestea vacantelor de sarbatori – in Info TVR


În vizită la CNN

Pentru Irninis Miricioiu, producător la Departamentul Cultură, vacanţa de iarnă a venit… la început de decembrie. Şi chiar dacă nu a fost o vacanţă deplină, Irninis spune că a reuşit să împletească, destul de mulţumitor, relaxarea cu munca. „La începutul lui decembrie, am fost invitată de Comunitatea Românilor din Atlanta să particip la un eveniment pe care îl organizau ei, în încercarea de a păstra tradiţiile româneşti dincolo de graniţe. Şi, deşi nu am avut foarte mult timp la dispoziţie, am reuşit să vizitez oraşul şi, mai ales, să-mi fac mulţi prieteni printre oamenii care ne-au primit cu atâta dragoste. Pe lângã evenimentul propriu-zis, am avut parte de una dintre cele mai frumoase experienţe turistice. Mai întâi am vizitat sediul CNN, aflat în centrul Atlantei, în downtown, aşa cum spun americanii. Imaginaţi-vă o clădire de sticlă, un interior care putea părea la prima vedere un mall luxos şi, dincolo de pereţii transparenţi, redacţii, studiouri, oameni care prezentau live în timp ce noi, vizitatorii, îi priveam curioşi, dincolo de bariera geamului. Şi încă o dată am avut senzaţia că ei ştiu să se promoveze mai bine decât noi, ştiu să vândă inclusiv imaginea de dincolo de sticlă“, spune Irninis.

Sărbători în familie

Deşi nu este un mare fan al băuturilor carbogazoase, Irninis nu a rezistat tentaţiei de a vizita Muzeul Coca Cola. „Găseai acolo, pe lângă o colecţie impresionantă de produse promoţionale, unele păstrate încă de la începutul secolului, şi o demonstraţie autentică a îmbutelierii sticlelor de băutură. Şi dacă rezistai tentaţiei de a te fotografia cu binecunoscutul urs panda, cu siguranţă nu puteai trece nepăsător pe lângă standurile cu băuturi produse de concernul american pe toate meridianele lumii şi care te aşteptau să le încerci”, povesteşte Irninis. Şi chiar dacă timpul nu i-a permis să viziteze cel mai mare acvariu din lume, Georgia Aquarium, tur care ar fi necesitat cel puţin o zi, Irninis a profitat de ocazie pentru a face câteva cumpărături în Lennox Mall. „Pentru că se apropiau Sărbătorile, am preferat să le fac apropiaţilor câte un cadou inedit, adus de dincolo de Ocean. Cât despre perioada sărbătorilor, vacanţa propriu-zisă, mi-am petrecut-o în familie, încercând să-mi reîncarc bateriile după anul foarte plin care tocmai a trecut”, conchide Irninis.

  1. Ciprian Birtea
    February 2, 2010 at 4:53 pm

    Doamnă Miricioiu, v-am văzut pozele pe profilul dvs. de hi5. Și cred că tocmai v-am descoperit talentul dvs. de fotoreporter. Frumoase poze și foarte bine realizate.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

