Home > Litere si ... alfabete > Din intuneric

Din intuneric


Din intuneric

 

Intuneric,

Intuneric fluid cu reflexe sangerii

Mister ascuns in intuneric

Zgomot de pasi

Si umbra…

 

Nimic nu va mai fi cum a fost,

Asteptarea, golul, angoasa,

Tu si eu,

Lumea de afara,

Unde timpul parca se alearga singur din urma.

 

Mi-e dor de intuneric,

de dara de lumina strecurata printre draperii

de tacere

de tine,

de secundarul intepenit intr-o secunda.

 

intuneric,

intuneric greoi ce se impotmoleste curgand

tacere ascunsa-n intuneric

si.. vid.

 

Mi-e frica sa pasesc,

alunecand in intunericul din mine.

 

Irninis Miricioiu

 

  1. Ciprian Birtea
    January 16, 2010 at 8:09 pm

    Felicitări, Irninis! Bravo! Scrii foarte frumos! Ține-o tot așa! Se vede clar că ai o cultură solidă și un vocabular bogat, accesibil nu multor persoane. Și emisiunile dumneavoastră sunt pe măsură! Și sunteți mai potrivită pentru prezentarea emisiunii ”Din arhiva TVR” decât predecesoarea dvs., al cărei nume îmi scapă momentan din memorie. Încă o dată felicitări și mult succes!

  2. Ciprian Birtea
    January 18, 2010 at 11:58 am

    O rectificare : când am spus “predecesoarea dumneavoastră”, mă refeream la emisiunea “Televiziunea, dragostea mea”, şi la prezentatoarea acesteia, Alexandra Velniciuc. Emisiunea cu pricina avea, ca şi emisiunea prezentată de dumneavoastră, imagini din arhiva TVR. Dar, avea doar imagini, spre deosebire de emisiunea prezentată de dumneavoastră, care are invitaţi. Şi nu orice fel de invitaţi : actori, cântăreţi, oameni de cultură. Nu are kitsch-uri, fetiţe dezbrăcate etc., dar are invitaţi, iar emisiunea este construită în jurul acestora. Nu mai spunem de calităţile dvs., prezenţă agreabilă, voce cristalină, o cultură deosebită, şi nu în ultimul rând, ador la dvs. faptul că nu vă place să vă dezbrăcaţi şi să arătaţi anumite părţi ale corpului, ca alte prezentatoare de sex feminin, de la alte posturi.

    • January 29, 2010 at 3:18 pm

      care “anumite parti ale corpului”, ciprian?! poti sa detaliezi putin?

      • Ciprian Birtea
        February 2, 2010 at 4:20 pm

        Eu nu cred că e nevoie să menționez și despre care ”părți ale corpului” este vorba. Cred că vă dați și singur(ă) seama. Uitați-vă la meteo pe canalele TV private și veți vedea exact despre ce e vorba.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

