Home > Litere si ... alfabete > Nedumerire

Nedumerire


 

 

Nedumerire

 

 

 

          Mi-e dor de gândurile avute acum un an. Erau rãmãşiţele vechiului meu trup. Le-am pus într-un sertar cãptuşit cu trupuri de pãienjeni. M-am înţepat într-o sferã a ascuţimilor. Credeam cã voi sângera… A sângerat numai sfera… şi s-a tocit muchia netedã…

          M-am împiedicat de o treaptã şi am cãzut din infern. Am descoperit cã pânza de pãianjen era de fapt un turn Babel ridicat la scarã biologicã. Mi-era teamã sã nu tuşesc. Cãci aş fi speriat pãianjenul care şi-ar fi rupt pânza, ar fi cãzut în sferã şi mi-ar fi devorat gândurile…

 

 

de Irninis Miricioiu

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

