Home > Litere si ... alfabete > Mi-e dor de tine

Mi-e dor de tine


 

 

Mi-e dor de tine

 

 

Mi-e dor de tine

De ochii tãi umezi şi calzi

Cu reflexe de mare-nvolburatã.

 

Mi-e dor de tine

De buzele tale umede şi roşii

Cu fior de vuiet de furtunã.

 

Mi-e dor de mâinile, pãrul, corpul tãu

Plãpânde, fine, delicate

Cu gingãşie de alb mãrgãritar.

 

Mi-e dor de sufletul tãu

Învolburat ca apa timpului

Ce rãscoleşte inimile noastre…

 

 

de Irninis Miricioiu

  1. May 8, 2010 at 12:16 am

    Spuneai ca “placerea este un lucru care nu tine neaparat de simturi… placerea tine de intelect, tine de sistemul de valori al fiecaruia… si atunci cand sistemul nostru de valori se potriveste cu ceea ce percepem prin intermediul simturilor, se starneste adevarata emotie…”

    Spontan, emotia m-a facut sa-ti continui poezia


    Mi-e dor de noi
    Şi acele clipe
    Când eram doi, de neînvins

    Mi-e dor de chipul blând
    Ascuns sub a ta mască
    Ce plange încet cu fiecare gând

    Mi-e dor de primul tău sărut
    Si, încet, îţi spun în şoaptă
    Ca totul are un început…

    ps: Nu am veleitati de poet asa ca nu ma supar daca nu o postezi🙂

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

