Home > Stiri > Am lansat www.irninismiricioiu.ro!

Am lansat www.irninismiricioiu.ro!


irninismiricioiu.roDragii mei,

        De azi înainte mã gãsiţi pe www.irninismiricioiu.ro, noul meu site/blog care sper cã va fi pe gustul vostru. Veţi regãsi acolo toate postãrile de aici, prezentate în haine noi… Puteţi sã vã abonaţi în continuare la postãrile mele, având în vedere cã inspiraţia nu mã viziteazã prea des. :) Însã voi încerca sã fiu mai consecventã de acum încolo. Promit!

       Ne vedem (sau ne citim) acolo!

       irninis

  1. April 19, 2013 at 12:46 pm

    Irninis, a apărut o ştire conform căreia “Din arhiva TVR” se reia. http://dinarhivatvr.wordpress.com/2013/04/19/din-20-aprilie-arhiva-se-intoarce-pe-tvr-3-va-multumim-ca-ne-ati-sustinut/ Se reia sau vor fi doar reluări/redifuzări?

    • April 19, 2013 at 12:54 pm

      Emisiunea se reia cu editii noi din 20 aprilie.

      • April 19, 2013 at 1:07 pm

        Păi…atuncea îţi urez succes la noul tău loc de muncă! Şi vechiul, în acelaşi timp.🙂

      • April 19, 2013 at 1:08 pm

        Multumesc mult, Ciprian!🙂

  2. September 13, 2014 at 7:23 pm

    Bună! M-aş bucura dacă mi-ai spune de unde vine numele tău?

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

