Home > Welcome to my world > Irninis Miricioiu… Welcome to my world!

Irninis Miricioiu… Welcome to my world!


                       

În blogul personal vei putea afla „things unsaid” printre care şi gânduri, vise şi speranţe, ca o prelungire a fiinţei mele. Sunt amintiri adunate din „emisiuni şi evenimente”, cât şi „de la lume adunate şi-napoi la lume date”, sau „Din arhiva TVR”.

Vei mai putea citi şi jurnalul meu de lectură compus din “litere şi alfabete”, unde vei găsi poezii de dragoste şi alte gânduri despre artã şi frumos care, sper eu, îţi vor face ziua mai frumoasã.

Dacă îţi place ceea ce vei citi şi vrei sã rãmâi conectat la postãrile mele, te poţi abona prin RSS pentru a fi înştiinţat atunci când voi publica noi articole.

Călătorind prin blogul meu, vei descoperi şi categoria “my beliefs” sau “i-support”, lucruri în care cred sau pe care le susţin, şi nu ne vom opri la „întâlniri”, ci vom continua cu “things to remember” – idei geniale despre lume şi viaţã culese din înţelepciunea lumii şi multe alte lucruri care meritã sã rãmânã ascunse undeva, într-un colţ de suflet.

Dacă vrei să afli mai multe despre mine, despre cine sunt şi ce gândesc, mai multe informaţii poţi gãsi  aici.

Dacã ţi-au plãcut ideile mele, mă poţi recomanda pe blogul sau site-ul tău, afişând bannerul acestui blog.

Acesta este blogul meu. Aceasta este lumea mea. Welcome to my world!

 

 

 

 

P.S. Şi nu uitaţi de CONCURS!

 

Categories: Welcome to my world
  1. August 25, 2012 at 9:51 pm

    Ce-i mai înţelept din astea două: să tacem ori poate să vorbim?
    Prin dulci vorbe sentimentelor adânc nutrite o exprimare să găsim,
    Ori prin misterioase tăceri încet în noi să le adunăm,
    Ferindu-ne ca nu cumva mereu rostindu-le din inimă să le vărsăm?

    Să fii mai mult pe dinafară, să fii mai mult pe dinăuntru?
    De eşti doar pe dinafară eşti doar reclamă goală lipsit de orice conţinut,
    De eşti doar pe dinăuntru ce vei ascunde-n suflet de nimeni nu va fi ştiut.

    Poate există o cale de mijloc…
    Tăcând să spunem cuvinte rare, scumpe, preţioase,
    Vorbind să ne adunăm cuvintele în tăceri adânci misterioase.

    No more words I’m afraid,
    Perhaps just some things unsaid.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

