Home > Despre..., My beliefs > Despre reclama la Skittles

Despre reclama la Skittles


       Cred cã de când am vãzut-o prima datã, am vrut sã scriu despre reclama la Skittles. Mi se pare genialã, nu neapãrat din punctul de vedere al tehnicilor de realizare, al conceptului  sau al ideii de marketing de la care a plecat, ci de la adevãrul general valabil pe care îl exprimã. Reclama la Skittles e ruptã din viaţã.

       Pentru cei care nu şi-o mai aduc aminte, am sã încerc sã o rezum în câteva cuvinte: un tip înarmat cu o cutie în braţe intrã într o camerã şi vede un gemuleţ. Cum curiozitatea este a doua naturã a omului, bineînţeles cã nu poate rezista ispitei, aşa ca urcã pe scarã şi îl deschide. Şi? Ce sã vezi? Un râu de bomboane colorate îi curge dintr-odatã în cap. Surprins, individul nostru rãmâne pentru o clipã mirat. Le gustã şi mmmmmmmm….  sunt buuuuuuneeeee…  Mai face şi o faţã tâmpã de om care a vãzut o stafie (aici nu mã pot abţine sã nu remarc geniul regizorului când a ales actorul pentru spot!). Furat de peisaj, remarcã un al doilea gemuleţ în colţul opus al camerei. Se pare cã râul de Skittles nu a fost suficient pentru a-i capta atenţia pentru mai mult de douã secunde… dacã dincolo e ceva şi mai bun care aşteaptã sã fie descoperit? Un tort de ciocolatã, un seif, o comoarã? Bineînţeles cã diavolul ispitei îl înghionteşte a doua oarã… Şi  cum nu îşi poate înfrânge, din nou!, curiozitatea, pãşeşte cu grijã pe scarã pentru a vedea ce se ascunde dupã cel de-al doilea gemuleţ. Doar cã, de data aceasta se lasã cu julituri şi animale sãlbatice! O labã de felinã reuşeşte sã-l proiecteze undeva, departe, în mijlocul camerei. Iar el, nedumerit, habar n-are ce l-a lovit. Şi la propriu şi la figurat.

      Şi … Skittles! Find the rainbow! Taste the rainbow! Chiar dacã aici curcubeu este sinonim cu o labã peste ochi!

     Eheeeeeei, dragii moşului… cam tot aşa se întâmplã şi în viaţa noastrã cea de zi cu zi. Niciodatã nu ne mulţumim cu ce avem, întotdeauna vrem mai mult. Fãrã sã ştim ce riscuri ar trebui sã ne asumãm. Doar cã, s-ar putea, din întâmplare ca viaţa însãşi sã ne serveascã o labã peste ochi atunci când ne aşteptãm mai puţin (sau când, de ce nu, mestecãm cu nonşalanţã nişte… Skittles).

  1. io
    May 27, 2011 at 6:54 am

    doar din “plictiseala”, ca tot nu prezinta “interes”…
    care este “continuarea”…scenariului…ce va face omul dupa ce si-a luat laba peste ochi ? (se “multumeste ” cu prima ferestra sau incearca din nou, din nou…)

  2. August 23, 2011 at 6:56 pm

    Pe bune Irninis… reclama asta e chiar stupida. Si nu numai asta. Toate reclamele la Skittles, impreuna cu sloganul sunt tampe. Tu, ca om de televiziune stii foarte bine cum sta treaba cu arta comunicarii. Ei bine, campania asta nu imi comunica nimic!

    • September 22, 2011 at 10:42 am

      Sloganul nu il comentez, pentru ca nici mie nu imi place… in schimb ideea reclamei asteia mi se pare ceva mai bine gandita decat celelalte. Si ceea ce incercam sa subliniez este ca exact asa se intampla si in viata: cine si-o cauta, o si incaseaza pana la urma. Nu prea are legatura cu bomboanele colorate la care lumea face reclama, insa ceea ce mi-a placut mie a fost ilustrarea ei. Si actorul mi se pare genial, chiar pare profilul tipului care merita pumni in nas atunci cand nu-si poate stapani curiozitatea!

  1. May 29, 2011 at 9:22 pm

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: